• Sayfamız Bakımdan çıkmıştır

ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Fatih YELEĞEN

FORUM YÖNETİCİSİ
Katılım
1 Mart 2010
Mesajlar
41,344
Puanları
0
Yaş
51
Konum
OSMANİYE
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Değerli Kardeşim;

Ellerine emeklerine sağlık,bu güzellikleri bizlerle paylaşmandan dolayı şahsım ve değerli tüm üyelerimiz adına çok teşekkür ediyor,saygılar sunuyorum.Bu güzelliklerin devamını bekliyoruz inşallah.Kendinize çok iyi bakın Allah'a emanet olun.
 

aliosman

New Member
Katılım
10 Nisan 2011
Mesajlar
3,848
Puanları
0
Yaş
28
Konum
Hatay
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Ahmet abim in ve fatih abicim in ellerine sağlık
 

mark darcy

New Member
Katılım
30 Kasım 2012
Mesajlar
274
Puanları
0
Konum
Gaziantep
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

antep pazarından renkliymiş. bizim burada artık pazara gidesimiz kalmadı. kuşlar çoluk çocuğun elinde rezil haldeler. koca pazarda 3-5 tane eli yüzü düzgün kuş varsa onlar da yavuz kuşlar oluyor.

fatih abi elinize sağlık abi. Antakyanın neresine kuruluyor bu pazar, hangi saat aralığında aktif olur bilgisi olan varsa paylaşabilir mi. teşekkürler
 

Şenol ATAV

İSTANBUL - Yetkili Bölge Temsilcisi
Katılım
3 Ekim 2011
Mesajlar
8,002
Puanları
0
Konum
İSTANBUL
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

emeğinize sağlık çok güzel kareler eklemişsiniz inş bu güzel görüntülerin devamı gelir hatta diger illerdeki kuş pazarlarınında resimlerini dostlarımız burda paylaşsa çok güzel olur saygılarımla
 

Murat Talipoğlu

New Member
Katılım
20 Mayıs 2011
Mesajlar
3,396
Puanları
0
Yaş
51
Konum
ANTAKYA/HATAY
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

fatih bey sizin ve ahmet beyin ellerine sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş sizlere teşekkür ederim.kendinize iyi bakın selamlar saygılar.
 

Murat Talipoğlu

New Member
Katılım
20 Mayıs 2011
Mesajlar
3,396
Puanları
0
Yaş
51
Konum
ANTAKYA/HATAY
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

antep pazarından renkliymiş. bizim burada artık pazara gidesimiz kalmadı. kuşlar çoluk çocuğun elinde rezil haldeler. koca pazarda 3-5 tane eli yüzü düzgün kuş varsa onlar da yavuz kuşlar oluyor.

fatih abi elinize sağlık abi. Antakyanın neresine kuruluyor bu pazar, hangi saat aralığında aktif olur bilgisi olan varsa paylaşabilir mi. teşekkürler[/QUOTE
arkadaşlar antakya pazarı köy garajları yanı haftada 2 gün olmak üzere (perşembe ve pazar günleri) saat 7 -11 arası olmaktadır.slm.sayg.
 

Nida SEVİM

OSMANİYE - Yetkili Bölge Temsilcisi
Katılım
3 Mayıs 2010
Mesajlar
1,776
Puanları
0
Yaş
39
Konum
Osmaniye & Mersin
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

selamlar

Osmaniye'de olduğum zamanlarda Salih Gül abi sağolsun arada beni de götürür bolca kuş alır dönerdik. Antakyanın pazarından her cins kuşu bulmak kolay.
 

Anıl KAMIŞ

DİYARBAKIR - Yetkili Bölge Temsilcisi
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
2,780
Puanları
0
Yaş
34
Konum
DİYARBAKIR
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Helal olsun. Pazar budur işte...
 

İbrahim ÖNEMLİ

FORUM YÖNETİCİSİ
Katılım
22 Şubat 2010
Mesajlar
5,044
Puanları
0
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Ahmet bey ellerinize ve emeğinize sağlık,güzel bir çalışma olmuş.Katılım ve paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. Kendinize ve kuşlarınıza çok iyi bakmanız dileklerimle. ALLAH'a emanet olun.
 

gülcik63

New Member
Katılım
7 Aralık 2012
Mesajlar
964
Puanları
0
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Güzel bir çalışma olmuş elinize emeğinize sağlık. Acaba pazar nerede ve hangi günlerde kuruluyor yanıtlarsanız sevinirim
 

aliosman

New Member
Katılım
10 Nisan 2011
Mesajlar
3,848
Puanları
0
Yaş
28
Konum
Hatay
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Güzel bir çalışma olmuş elinize emeğinize sağlık. Acaba pazar nerede ve hangi günlerde kuruluyor yanıtlarsanız sevinirim
Hüseyin bey bak az yukarıda murat bey zaten nerde nezaman kurulduğunu yazmış dikkatini çekerim
 

Murat Talipoğlu

New Member
Katılım
20 Mayıs 2011
Mesajlar
3,396
Puanları
0
Yaş
51
Konum
ANTAKYA/HATAY
Cevap: ANTAKYA KUŞ PAZARINDAN GÖRÜNTÜLER

Güzel bir çalışma olmuş elinize emeğinize sağlık. Acaba pazar nerede ve hangi günlerde kuruluyor yanıtlarsanız sevinirim
arkadaşlar antakya pazarı köy garajları yanı haftada 2 gün olmak üzere (perşembe ve pazar günleri) saat 7 -11 arası olmaktadır. herkesi bekleriz slm.sayg.
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
Üst